Г.Жаргалмаа

Багш, судлаач 2006 оноос эхлэн боловсрол, банк санхүүгийн салбар, бизнесийн байгууллагуудад багш, зөвлөхөөр ажиллаж, 2016 онд "Тогтвортой аялал жуулчлалын стандартыг Монголд нэвтрүүлэх боломж" сэдвээр бизнесийн удирдлагын доктор \PhD\-ын зэрэг хамгаалсан. Харилцагчийн үйлчилгээ, харилцааны соёл, үйлчилгээний чанар, стандартын чиглэлээр дагнан сургалт, судалгаа хийдэг.


Аялал жуулчлал

Дэлхийн аялал жуулчлалын салбарын хөгжлийн чиг хандлага 2017-06-22 11:04

Дэлхий дахинаа аялал жуулчлалын салбар хурдацтай өсч байна. Дэлхийн аялал жуулчлалын байгууллагаас гаргасан судалгаанд 2020 гэхэд нийт жуулчны тоо 1.4 тэрбум, 2030 онд 1.8 тэрбум хүрнэ гэсэн таамаглал дэвшүүлжээ. Олон улсын жуулчид хөгжиж буй орнууд болох Ази, Латин Америк, Төв болон зүүн Европ,..

Менежмент

Calvin Klein: Тохиолдсон бүх зүйлээс таашаал мэдрэх нь амьдралаас олж авсан миний хамгийн том сургамж 2017-05-17 16:54

Америкийн загварын ертөнцийг дэлхий нийтэд өө сэвгүй төгс гүйцэтгэл, дэгжин хээнцэр, нарийн загвараар таниулж чадсан дизайнер Calvin Klein-ы амжилтын нууцаас бид юу юуг сурч болох вэ? 1. Төрж өссөн гэр бүлийн орчин хүүхдийн бизнес сэтгэлгээнд шууд нөлөөлдөг Calvin Klein-ий эцэг өдөр тутам ..

Менежмент

Бухимдсан харилцагчийн гомдол саналыг хэрхэн барагдуулах вэ? 2017-05-08 15:54

Хэрвээ та үйлчилгээний салбарт ажилладаг бол харилцагч тань гомдол гаргах үе гарч байсан байх. Заримдаа хэцүү үйлчлүүлэгчтэй таарах ч тохиолдол гардаг.  Санал гомдол хүлээж авахгүй бол алдаагаа яаж залруулах юм бэ? Харилцагчийн “Санал гомдол” бол үйлчилгээний алдаа дутагдлыг зааж ..

Менежмент

Сайн үйлчлэх л хангалттай гэж үү? Үгүй ээ... 2017-04-21 15:49

Хэрвээ та хаа нэгтээ муу үйлчилгээтэй таарч байсан бол сайн үйлчилгээ ямар чухал гэдгийг ойлгож байгаа байх. Үйлчилгээний стратегийг баримталснаар байгууллага өөрийн боломжит ашгийг бүрэн хадгална гэсэн үг юм. Харилцагчийн үр ашигтай үйлчилгээний стратеги баримтлах алхам бүрийг энэхүү цуврал ний..