Г.Жаргалмаа

Багш, судлаач 2006 оноос эхлэн боловсрол, банк санхүүгийн салбар, бизнесийн байгууллагуудад багш, зөвлөхөөр ажиллаж, 2016 онд "Тогтвортой аялал жуулчлалын стандартыг Монголд нэвтрүүлэх боломж" сэдвээр бизнесийн удирдлагын доктор \PhD\-ын зэрэг хамгаалсан. Харилцагчийн үйлчилгээ, харилцааны соёл, үйлчилгээний чанар, стандартын чиглэлээр дагнан сургалт, судалгаа хийдэг.


Менежмент

Calvin Klein: Тохиолдсон бүх зүйлээс таашаал мэдрэх нь амьдралаас олж авсан миний хамгийн том сургамж 2017-05-17 16:54

Америкийн загварын ертөнцийг дэлхий нийтэд өө сэвгүй төгс гүйцэтгэл, дэгжин хээнцэр, нарийн загвараар таниулж чадсан дизайнер Calvin Klein-ы амжилтын нууцаас бид юу юуг сурч болох вэ? 1. Төрж өссөн гэр бүлийн орчин хүүхдийн бизнес сэтгэлгээнд шууд нөлөөлдөг Calvin Klein-ий эцэг өдөр тутам ..

Менежмент

Бухимдсан харилцагчийн гомдол саналыг хэрхэн барагдуулах вэ? 2017-05-08 15:54

Хэрвээ та үйлчилгээний салбарт ажилладаг бол харилцагч тань гомдол гаргах үе гарч байсан байх. Заримдаа хэцүү үйлчлүүлэгчтэй таарах ч тохиолдол гардаг.  Санал гомдол хүлээж авахгүй бол алдаагаа яаж залруулах юм бэ? Харилцагчийн “Санал гомдол” бол үйлчилгээний алдаа дутагдлыг зааж ..

Менежмент

Сайн үйлчлэх л хангалттай гэж үү? Үгүй ээ... 2017-04-21 15:49

Хэрвээ та хаа нэгтээ муу үйлчилгээтэй таарч байсан бол сайн үйлчилгээ ямар чухал гэдгийг ойлгож байгаа байх. Үйлчилгээний стратегийг баримталснаар байгууллага өөрийн боломжит ашгийг бүрэн хадгална гэсэн үг юм. Харилцагчийн үр ашигтай үйлчилгээний стратеги баримтлах алхам бүрийг энэхүү цуврал ний..